Jump to content
Manfred Winkowski

Manfred Winkowski

Recommended Posts

Seit der letzten Aktualisierung von Enpass  werde ich ständig mit folgendem  Hinweis aufgefordert s. Text " iCloud- Sitzung abgelaufen. Bitte loggen Sie sich erneut mit ihrer 

Apple ID ein, um die Synchronisation mt Enpass fortzusetzen" Dieses Einloggen erfolgte mindestens 10 mal. Wenn ich das Masterpasswort eingegeben hatte und Enpass  geöffnet wurde, kam diese Info.  Bei anderen Programmen  wurde meine Apple ID  mit meinem Passwort akzeptiert. Als Betriebssystem  benutze ich einen Mac OS Catalina Version 10.15 . 

Das Bild ließ sich nicht kopieren, deshalb der Text in Fettdruck

Ich bitte Sie um Hilfe in deutscher Sprache.

Mit freundlichen Grüßen

Manfred Winkowski.               

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 4/3/2020 at 7:05 AM, Kashish said:

Please follow the instructions in the help article here

Your hints are well meant but unfortunately useless. In addition, do not go into the problem that the user has described.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey @Erwin

Thanks for writing back.

Please confirm if you have enabled 'Keep me signed in/Keep Apple ID' checkbox while setting-up sync with iCloud. If yes and the problem still persists, let us know the Enpass version and device OS version on which you are using Enpass so that we can investigate the issue better. Also, share how often you are getting this 'iCloud session expired' error?

Thanks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...