Jump to content
Enpass Discussion Forum

Sync - Problems WebDav / Synology / iPhone - Error 904035


Black1210
 Share

Recommended Posts

Hi,

ich habe ein Sync Problem mit WebDav.

Ich besitze eine Synology NAS, hier liegen verschiedene Tresore ab. 
Ein Sync mit verschiedenen Windows-Rechnern ist kein Problem. Jedoch habe ich diese Tresore auch auf 3 verschiedenen iPhones, hier bekomme ich den Fehler 904035.

Der Sync ging auch schon mal, es wurde weder die Serveradresse noch Benutzer oder Passwort in letzter Zeit geändert.

Ich habe nun schon einige Beiträge gelesen, jedoch weiß ich noch immer nicht ob es an der Application "Enpass" liegt oder am WebDav Server von Synology?

Ein Konvertieren des Pfades wo die Tresore liegen ist bei mir auch nicht möglich.

Synology:            DSM    6.2.4-25556 Update 6  

WebDav :            2.4.3-0117

Iphone:                IOS 15.4 & 15.5
App:                     6.6.3 (542)
                              6.8.1(633)

Ein Downgrade des WebDav-Servers ist auch nicht möglich, da die Version 2.4.0-0062 nicht mehr zur 
installierten DSM Version passt.

Gibt es schon einen Lösungsansatz?

Bzw. wo liegt der Fehler - eher an Enpass oder am WebDav-Server?

Vielen Dank fürs Feedback um Voraus.

 

Gruß
Black1210

 

---

 

Hi,

I have a sync problem with WebDav.

I have a Synology NAS, where various vaults are stored. 
A sync with different Windows computers is no problem. However, I also have these safes on 
3 different iPhones, here I get the error 904035.

The sync has worked before, but neither the server address nor the user or password has been changed recently.
I have already read a few posts, but I still don't know if it's the application "Enpass" or the web. 
"Enpass" application or the WebDav server from Synology?

Converting the path where the vaults are located is also not possible for me.

Synology:            DSM 6.2.4-25556 Update 6    
WebDav:             2.4.3-0117

Iphone:                IOS 15.4 & 15.5
App :                     6.6.3 (542)
                              6.8.1(633)

A downgrade of the WebDav server is also not possible, as version 2.4.0-0062 no longer fits the 
DSM version installed.

Is there already a solution?

Or where does the error lie - rather with Enpass or with the WebDav server?

Many thanks for your feedback in advance.

 

Greetings
Black1210

 

 

Picture -  16.06.2022 13.25.24 012.jpg

Edited by Black1210
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...