Jump to content

Ankur Gupta

Enpass team member
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Days Won

    1

Ankur Gupta last won the day on April 10 2016

Ankur Gupta had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About Ankur Gupta

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 11/25/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hi @RHPT, Thanks for being a long time user of Enpass. Using different email to register shouldn't be an issue of not getting Pro. Please drop us an email on support@enpass.io in order to assist you better.
  2. Hi @Mije, You must get the Pro version. Please update to latest version 6.3.0 on all of your devices and use the same Email with which your purchase has been bound. If you are having any issue please drop us an email on support@enpass.io.
  3. Hi @spike, We are sorry for the bad experience. Can you please try by restarting the app (after force stop)? The issue has been fixed in the latest 6.3 which is on the way. With v6.3, you would be able to restore your purchase on other devices too. Let us know if that works. Thanks.
  4. Hi @blikksem, I am glad to hear that you issue has been resolved. Thanks.
  5. Hi @Adam DZ, Sorry for the inconvenience caused to you. Please let us know your Device OS and Enpass version. Meanwhile you can try the workaround while setting up sync. When you get the 'Authorization Finished' message in your browser, copy the url from browser and open up the Enpass app. It will be a manual redirection from browser to app. Thanks.
  6. Hi guys, The newest update that is version 6.3 for Android is still on its way. The app shall be available in a few hours and then you can register your Pro version. Thanks.
  7. Hi @Javier, Sorry for the inconvenience caused to you. We will fix this issue in next update. For now you can resume the installation of .pkg file from the macOS Preferences -> Security & Privacy. There you'll see an option to Open Anyway for Enpass.pkg. Thanks!
  8. Hi @John Doe, Thanks for using Enpass. We have fixed some UI issues in our latest update so please try it. If issue still persists, then revert us with your device model and iOS version.
  9. Hi @MarkV, We are extremely sorry for the trouble you have been facing from a long time. The last revert to you regarding the confirmation of getting the issue fixed was actually a misunderstanding from our side. That fix was related to some other issue in the UI but not exactly what you have been asking for. Coming to your point now. Actually Enpass has to append "Enpass6AutoFill=[CENSORED]=" in the URL as a message to extension to continue with autofill, so we can't decide to append or not based on the autosubmit selection. That's a different thing. But what you're asking is also a niche but genuine requirement. We can fix it with a workaround like 'shift+click' on link to open that link without appending anything to URL. Is that OK for you if that goes this way? Thanks.
  10. Hi @Mije, Thanks for being an Enpass user. If you were using the Pro version before, you can certainly unlock all the features by registering with an email. On which platform are you using the Pro version? And how many platforms are you using now? Thanks
  11. Hi @blikksem, Sorry for the inconvenience caused to you. Please try the latest version 6.3.0 from here and revert us if issue still persists. Make sure you do not have installed two Enpass version from website and store. Thanks.
  12. Hi guys, Sorry for the inconvenience caused to you. We are not able to reproduce the issue. Could you please create a sample TOTP URL secret for that particular website to check if that works? if it still fails, please share that sample URL so that we can investigate the issue. Thanks.
  13. Hi @chthonic, Sorry for the inconvenience caused to you. Please answer the following questions so that I can help you. 1. Which Enpass versions you are using on Linux Desktop and Android mobile? 2. How many vaults you have on your Linux Machine? 3. Are you trying to restore via wifi on android mobile? 4. From which option you took the backup on Desktop? You should get the option to restore existing data below the 'I am a new user' option. Please share the screenshot with us to investigate the issue. Thanks.
  14. Hi @kasimodem, Thanks for writing to us. This issue has been fixed and the update with the fixes will be available in v6.1. Thanks for your co-operation.
  15. Hi @MikeR, Thanks for writing to us. This issue has been resolved in version 6.1. We will release the new update as soon as possible. Meanwhile, whenever you get this graphics effect, just resize the window a little bit and it will be fine.
×
×
  • Create New...